Varenda sekund

Nu så.. Den här helgen har varit fartfylld, minst sagt!
Igår var vi i Sundsvall hela dagen. Köpte allt ska som bytas ut i huset!

När vi kom hem runt 17 -tiden så kom svärmor ner och vi satte i gång med tapetseringen på en gång!
Stefan och Mattias gick en trappa ner för att lägga golv.
kl 00:00 ca, blev vi klar med tapetseringen!
Kan säga att jag blev riktigt nöjd!

I morse ringde klockan 08:00.... Bara att hoppa upp och börja med smörgåstårtan till älsklingen som fyller år idag!
Och för er som har gjort smörgåstårta vet ju att det tar sin lilla tid..
Kl. 12 kom gästerna för att fika och gratulera.

Efter prat och fika med allihopa så fortsatte vi med renoveringen igen. Satte upp panel på väggarna nere i källaren, jag inredde ett rum och skruvade lös handtag från några skåpluckor.
Efter några minuters vila så började vi måla en dörr och sen gick vi lös med slipen! Slipade varenda trappsteg för hand! Och nu slutligen så har vi målat den..

Och de var fasen i mig de sista jag gjorde för ikväll..
Kommer somna ovaggad sen när jag lägger mig!

I morgon återgår jag till arbetet.

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: