Tankad och packad

Haajloj!

Kom precis hem efter min "lilla" åktur. Eftersom att jag är så gammal och sernil så glömde jag ju givetvis att skicka med viktiga papper med Stefan i morse. Fick som straff sätta mig i bilen och åka med dom.
När jag ändå var där så passade jag på att städa bilen, sen hjälpte jag hjärtat att städa på hans jobb. Efter allt stök så tog jag en fika med pappsen. Han var så snäll så han gav mig pengar! :) 500 lax!! Inte varje dag man får de ;) sitter fint i pluskan de. Försökte tvinga honom att låna ut sin bil till oss i helgen, men där gick nog gränsen! Haha.. Hellre 500 spänn än att låta oss ha hans spojlans nya bil ;)

Snart ska jag packa ihop dom allra sista prylarna, laga mat och gosa med mitt lilla hjärtegryn som jag kommer sakna så mycket. Tur att Lisa är så snäll som ställer upp och ser till så att hon får det bra :)

Ha en bra kväll så hörs vi!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: