Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead

Aah.. 30 minuter kvar tills jag gör kväll!
Det har varit en lång dag, men det har gått ganska bra!
Har skrattat och skämtat med kunderna hela dagen :)

En sak som inte har med jobbet att göra, men som gör mig så himla förbannad, det är dom här jäkla lögnerna som folk vräker ur sig! Va är de för jävla fel på att säga sanningen?! Kan man inte stå sitt kast så ska man nog hellre hålla klaffen! Ååh, jag är så less på människors bortförklaringar och lögner.
Tror man att det blir bättre om man ljuger först och sen ändå få stå med svansen mellan benen för att man blivit påkommen och måste säga hur det egentligen var?
usch.. Min mamma lärde mig att inte ljuga, nog håller jag mig minsann till de hon lärt mig också!

Nu ska jag ta ett stadigt grepp om diskborsten, sen går jag hem!

Punkt slut.
/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: