Pannkaka pannkaka gyllenbrun

Har precis skjutsat in pannkisen i ugnen. Gubben fick bestämma maträtt idag!
Har dragit ett varv med dammsugaren såhär på eftermiddagen. Såg att jag även var tvungen att dammtorka hyllorna! Bäst att passa på medan man känner sig hyfsat pigg. Men jag lär väl få igen för de lite senare.

Juste, kan ni inte vara så snäll att ni säger till mig att ni läser min blogg? :) jag måste ju faktiskt de så jag vet vad jag egentligen ska skriva för skoj. Det är så konstigt att vissa ens har hittat hit utan att jag lämnat ut min adress. Har ni snokat som en galning för att hitta rätt på mig? Ja menar, har hört från andra att såna som jag vet vilka dom är,men som jag absolut inte känner är in här. Så var lite schyst och lämna ett litet spår. Även om ni är feg!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: