Monday morning!

Jaa, då var det vardag igen!
Helgen har gått alldeles för fort, i vanlig ordning.
Har hunnit göra ganska mycket trots allt!
I går samlade jag modet till att tapetsera färdigt hallen utan att be om någon hjälp. Jag fixade det!
I kväll ska vi måla klart i köket och sedan sätta upp luckorna.
De kommer bli riktigt bra när det är klart! ;)
Enligt gubben så ska vi börja sätta kakel på onsdag, men känner jag honom rätt så kommer det nog inte bli förrän till helgen.

Hur som helst.. Jobbet kallar och jag ska lyckas dra mig igenom den här dagen. Pengar pengar ;) tur att man fått löneförhöjning, igen! Fortsätter det såhär så är jag ju snart i kapp doktorernas löner ;) har hört att dom tjänar bra. Kanske ska skola om mig ;)

Hepp Hepp! Jobb.

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: