Känner ingenting

Sitter och "kastar råtta" med katten just nu. Förstår inte att de kan va så kul att springa efter saker!

Gårdagen blev ganska bra. Jag köpte en liten "kärleks-grej" till S, lagade mat, klippte ut hjärtan som dekoration och tände ljus. Jag tror att han blev nöjd! Men man vet ju aldrig med en Karl eftersom dom sällan uttrycker sina känslor.
Senare på kvällen fick jag en present från honom, sen blev det soffan och tv hela kvällen.

Satt och läste på ett papper för en stund sen. De där river upp sår hela tiden, men jag kan ändå inte låta bli att läsa de. Samtidigt som det gör jävligt ont så måste jag få en slags bekräftelse.
Men en sak vet jag, och de är att jag kommer aldrig att förlåta dig för de du gjort.

Annars så mår jag lite bättre idag. Har inte lika plågsamt ont i halsen! Tror att allting håller på att ta sig en vändning. Kan ju hoppas iallafall. Orkar inte va sjuk!

Ska strax åka iväg på en liten tur med bilen, men först ska jag försöka plocka ihop lite här hemma.

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: