Jag blir inte förvånad längre

Hallå där!
Har haft brorsan och Helena på besök ikväll. Bjöd på kaffe och glass med maränger!
Hela dagen idag har bestått utav målning på nedre plan. Höll på att dö där ett tag när Sveriges (enligt mig) största spindel kröp framför mig. Skrek högt: DÖÖÖÖÖDDDDDDAAAAA DEN!!
Fyfan jag hatar spindlar..

Annars händer det väl inte så mycket. Har kikat runt lite på olika ställen. Oftas ska man väl inte bli förvånad över vissa personers beteende! Kan ju säga att man antagligen har blivit lurad några gånger.
Att jag egentligen är så dum och fortsätter att tro på den här personen, hur dum kan jag va? Är jag helt enkelt för god-hjärtad?
Aja skit samma!

Nu ska jag krypa ner i sängen och gosa med katten.

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: