Framme

Nu har vi varit framme i cirka 11 timmar. Ska bli så skönt att få sova sen. Verkligen.
Resan gick bra iallafall.

Har hunnit äta lunch på Melissa(?), träffat många goa människor och ätit middag med familjen som vi hälsar på, hämtat barn på dagis/fsk och myst med den minsta som fäste sig vid mig direkt ;) så rart när barn tycker om en.
I morgon ska jag ge mig ut på stan och se om jag hittar något fint! Kan behöva ha något på lördag när det blir festligheter här på ön :)
Men fan.. Jag är besviken på vädret!! Hade ställt in mig på värme och gräs, men istället möts man av svinkyla och snöstorm...

Men men.. Nu ska vi prata lite strunt en stund här innan vi ska gå och dö i sängen!

/ Jennifer

Saknar min bebis där hemma!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: