Underbara känsla

Har varit ner till Stugun en sväng nu ikväll och hälsat på.
Ska strax hoppa in i duschen och spola av mig lite så jag slipper göra de i morgon när jag vaknar! Senast kl. 10 ska jag infinna mig hos H för de stora julbaket. Vi ska bland annat göra saffransknäck (?) låter inte som någon höjdare, men folk säger att det är gott.

Just nu känns det som att jag trivs med de som är! Har försökt "lägga saker på hyllan" ett tag. Eller kanske för gott! Jag orkar inte göra någonting för sånt som inte gör någon nytta! Varför ska jag vara den som plockas fram ur garderoben när det passar? Nääääru.. Jag kan nog få något mycket bättre. Kanske, eventuellt :)

Tjoho! Bara två arbetsdagar kvar till helg också. På fredag ska jag, som tidigare skrivet, vara chaufför. Har fått "taxin" inbokad till stan för att hämta julbordsgubbarna och sen plocka upp julbordskvinnan i stugun. Haha, de är alltså Jessica.

På lördag åker jag in till stan en gång till. Men den här gången ska jag få roa mig! Ska äta middag med damerna 3 som har bestämt tema "glamour" för kvällen. Hur i hela helvete ska jag klä mig då tro?! Någon som har ett bra förslag? :) Vi ska iallafall äta trerätters och bara ha det bra. Var tydligen någon lucia-cruising samma kväll så vi lär väl hamna där. Hoppas iallafall på en lyckad kväll :)

Nä, nu ska jag duscha & sen slå på en film tills den kära sömnen kommer till mig.

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: