Söndag???

Jaha, då var den här helgen över!

Har kastat ner mig i sängen och slagit på en film. Kan vara skönt att få varva ner lite innan det är dags att sova.

Har iallafall haft en suverän helg med goa människor! Glamourfesten igår var väldigt lyckad. Hade det riktigt trevligt hela kvällen.

I morgon återvänder jag till vardagens alla måsten. En vecka kvar till julafton dessutom! :) känner på mig att det kommer vara mycket att göra i veckan.

På onsdag MÅSTE jag åka in till stan och köpa julklappar. Duktig som jag är, så har jag inte köpt en enda julklapp! Heja Jennifer... Helena, vill du följa med mig till stan? :)

Aja... Nu ska jag ta och se på filmen!

/ Jennifer

- om mina drömmar vore verklighet så hade jag varit världens lyckligaste!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: