Snökaos

Hej å hå!

Nu har jag äntligen kommit hem från staden och alla bestyr.
Var lite segt att köra både in och hem pga den jäkla snöröken som var!

Den lilla biten mellan stugun och borglunda så var det två bilar som hade gjort en avkörning.

Har iallafall hittat alla julklappar. Skönt.
Köpte lite småsaker till mig själv också som plåster på såren ;) haha.
Hade ju dessutom fått mina kläder från H&M idag. Klänningen som jag tänkte ha på julafton & några linnen.

Tackar Helena som följde med mig & var ett gott råd eftersom jag själv inte hade den blekaste aning om vad jag skulle köpa!!

Nu tänkte jag krypa ner i sängen & sova. Blev sådär akut svintrött! Tur de. Då kanske jag somnar före 12 i natt.

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: