Snökaos? Stanna inne

Haha, jag skrattar när jag läser min vän Jessicas inlägg på hennes blogg om kaoset i Stockholm! Det är faktiskt helt otroligt hur mycket "uppmärksamhet" det ska bli för att det snöar...

Hur skulle det se ut om vi här uppe i Norrland hade 500 artiklar varje dag om kylan som slår till titt som tätt? Eller snön som vräker ner mest varje dag?

Aja, hur som helst!
Igår när jag kom hem från Östersund så blev jag först bjuden på god middag hos N & H. Baconlindad lax, potatis & limesås (?). Väl hemma så tog jag och städade huset. Dammtorkade varenda liten millimeter. Nu är det rent, ett tag!

Har fått ändrade arbetstider från och med den här veckan. Eller ja, så stor skillnad är det inte faktiskt. Börjar 30 minuter tidigare på torsdagar och 30 minuter senare på tisdagar.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe & en pepparkaka så jag blir snäll. Finns kanske dom som tycker att jag är en riktig elaking? ;)

/ Jennifer

Postat av: Sandra

Fast det var faktiskt kaos. Men inte pga att det kom snö, för det snöade inte mycket. Men det blåste storm, som gjorde att den pudersnö som hade kommit blåstes omkring.
Och tro mig, jag har sett riktiga vintrar (man är ju uppvuxen där man är ;) haha) men igår var det verkligen kaos faktiskt. Det gick inte att se 10 meter framför än... lite jobbigt, :P

2012-12-06, 19:50:38 - URL: http://sandralitzell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: