Sliten

Men hjälp va trött jag är! Tycker faktiskt att det är frustrerande att vara de.

Kom knappt ur sängen i morse, men tillslut var jag så illa tvungen att hasa mig upp.
Idag är det jobb hela dagen lång. Amanda ska få jobba med mig idag, de blir trevligt! :) ska lära upp henne lite inför sommaren.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Eftersom jag jobbar i morgon så blir det nog inte någon större ansträngning! Men i morgon kl 13:15 tar jag "semester"!!! Blir ledig i hela 4 dagar. Förstå vad skönt det ska bli. Vet dock inte vad jag ska hitta på riktigt. Nyårsafton verkar osäkert än då många har dragit sig ur :( men i slutändan så lär det nog kunna bli kul ändå.

Nu ska jag kila och ta mig en kopp kaffe. Kanske vaknar till liv då. Vem vet!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: