Rallygudinnan har eld i baken

Otroligt att jag inte har somnat ståendes efter den här dagen! Kanske beror på att jag försov mig i morse? Förstå vilken panik man får när man vaknar då man egentligen skulle ha varit på jobbet och har 6 mil till dit! Jag fick ganska bråttom i morse.. Blir så förbannad på mig själv när sånt här händer! Tycker det är fruktansvärt pinsamt att behöva ringa och säga "hej jag har försovit mig!" men ingenting slår midsommarafton när B ringer 4 minuter efter öppning och frågade vart jag höll hus.

Har iallafall varit full rulle på jobbet idag. För att jag ens ska hänga med i svängarna så sitter jag nu och fyller i min planering för dom kommande dagarna. En del grejer kan jag bocka av! Pjuuu.. Nu sitter säkert många och tänker "men vafan, kan ju inte va så jävla mycket att göra på de där stället!". Men tro mig, att stå ensam och behöva planera & beställa inför jul/nyårshelg är inte de lättaste! Ibland önskar jag faktiskt att jag kunde dela upp mig i 4 bitar för att inte ständigt behöva stressa. Men de går tyvärr inte!

I morgon gör jag helg! Jippie. Försöker tänka ut hur jag ska lyckas hålla mig vaken till det är dags att åka in till stan & hämta dom ja ska köra. Men de lär nog ordna sig. Med lite kaffe ;)

Något mer har jag nog inte att berätta! Ska krypa ner i sängen och försöka sova några timmar innan det är dags att kliva upp igen. Skulle ha behövt vara på jobbet tidigare i morgon, men de får kroppen avgöra när klockan ringer.

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: