Onsdag - julbak

Hejsan!

Kom precis hem från Helena. Har varit där hela dagen & gjort julgodis till julafton. Blev 3 olika sorter + nougatrutor som faktiskt blev ganska misslyckad.
Vi har trots allt haft en mycket trevlig dag med skratt och "kurser" i vart och hur jag ska hitta en bra kille. Haha! Jag ska tydligen leta killar när jag är med henne, ingen annan!

Igår när jag skulle ta min efterlängtade dusch så upptäcktes det att vattnet hade frusit, så någon dusch blev det minsann inte. Fick hålla i gång kupévärmare hela natten för att försöka tina upp i rören, men de hjälpte inte. Men nu när jag kommer hem så verkar det som att dom har fixat de, för vatten har jag :) TACK SNÄLLA! :)

Funderar på om jag ska ta och städa upp lite här.. Men orken vill inte riktigt infinna sig! Ska ta och göra ett ryck. Om en stund :)

Näää, här kan jag inte ligga och slöa!

/ Jennifer

Postat av: Anonym

Jennifer lärde du dig inget idag? Du ska inte LETA... dom dyker upp när dom dyker upp! Deras emot ska jag godkänna innan det blir för seriöst ;-)

2012-12-12, 17:37:42 -
Postat av: Anonym

Jennifer lärde du dig inget idag? Du ska inte LETA... dom dyker upp när dom dyker upp! Deras emot ska jag godkänna innan det blir för seriöst ;-)

2012-12-12, 18:21:54 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: