Nere

Min app har gett upp så det blir eventuellt lite dåliga & konstiga uppdateringar för min del. 
Helgen har varit helt okej! I fredags åt vi middag och firade mamma. I lördags blev det jobb till halv 2, sen upp till mamma & pappa på middag igen. Umgicks med mina syskon & hade det riktigt trevligt :) 
 
Idag tog jag först sovmorgon, sen promenerade jag hem till J för att hämta pappas dator som tyvärr verkar ha fått problem. Väl hemma igen så fixade jag i ordning matlådor så jag ska slippa laga mat på kvällarna. Har hunnit ner till stugun och sett säsongsavslutningen av solsidan! Trist att de är slut :( 
 
Nu ligger jag i sängen och ska sova. Får hoppas att jag känner mig både gladare & friskare i morgon. Har tappat lusten helt och hållet. Vet inte vad jag vill med någonting längre! Men men.. Allt löser sig med tiden. 
 
Till helgen var det tänkt att jag skulle åka till stan & dricka vin med brudarna, men får se hur det blir. Känns som att det blir lite mycket körning då jag fått lov att ställa upp som chaufför på fredag natt åt herrarna som ska på julbord. Sen är det möte med "nyårsgruppen" på söndag fm. Känns som man inte kommer va så himla kry så jag kan köra bil & vara på plats om vi ska partaja! Så festen får vi ta någon annan helg :/ 
 
Nää.. Nu ska jag ta & sova lite! 
 
/ Jennifer 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: