Måndag & glad

Hej och godmorgon!

Har landat på jobbet efter en kall resa hit. Bilen har fått för sig att den inte ska ge i från sig nog mycket värme, så jag har fått suttit med vantar och jacka hela vägen.
Här uppe är det närmare -22, men hemma hade jag "bara" -14!

Igår var jag ner till Malin på de årliga adventsfikat. Vi pratade och tittade på solsidan innan det var dags för mig att rulla hemöver igen. Känns som man knappt kan gå utanför dörren nu när det är såhär kallt... Måste stanna inne och elda för att jag inte ska frysa ihjäl :p

Idag står jobb på schemat hela dagen, sen ska jag åka hem till pappa och få åt mig lite ved.
Har inte så många planer för den här veckan - de enda som jag pratat om är att jag ska gå på bio med Jonna. Hoppas att det blir av, har väntat länge nog nu :)

Nehe. Lite jobb nu då kanske!

/ Jennifer

- <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: