Julen har passerat

Hej hej, hemskt mycket hej!

Nu har julen gått sin väg för i år. Nyårsafton står och knackar på dörren, bara 2 arbetsdagar kvar tills jag ska släppa in den.

Har haft en trevlig julhelg med familj & vänner!
På juldagen var vi ut på hotellet i Hammarstrand, kom inte i säng förrän 5-tiden i går morse.
Igår hade jag lovat H att vi skulle åka till Laxsjö på dans, så det var bara att pallra sig iväg. Kanske var ren tur att jag fick vara chaufför, för jävlar va trött jag var! Fick lämna dom andra där borta och åka hem runt 11. I morse var det rena döden att ta sig ur sängen för att åka på jobbet.

Ikväll när jag kommer hem så tänker ja inte göra någonting alls. Ska försöka somna så tidigt som möjligt!

Jaa.. De va lite om min jul de!

Nu är lunchen slut, vilket betyder att jag måste pallra iväg och fortsätta jobba.

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: