headache

Fyfan vilken huvudvärk jag har fått, tack vare den vidriga hostan! Tur att mina säljare tycker synd om mig iallafall ;) haha.

Har lunchat klart för idag. Fick provsmaka mammas goda julköttbullar! Yummie :)
Tog och busade med katten en sväng som oftast är mer vild än tam. Jag satt på ena sidan fönsterrutan och hon sprang fram & tillbaka på andra sidan i hopp om att han kunde hoppa upp och ta mig genom rutan :p damp? Jaa, lite lätt.

Ikväll ska jag försöka mig på en storstädning hade jag tänkt. Dammtorka, skrubba överallt och renbädda i sängen! Sen tänker ja fasen inte städa nå mer före julafton ;)
Ska dessutom försöka mig på att skriva ner en lista på va ja kan tänkas köpa för julklappar. Har verkligen ingen fantasi! Tur att Helena ska följa med mig :)

Nä, dags att jobba vidare!!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: