Glömd

Godmorgon i stugan alla små nissar!

Skönt med sovmorgon. Jag måste ha somnat på två sekunder igår!

Idag ska jag ta på mig frisörtalangerna och åka hem till H ;) hon ska färgas & klippas.

I morgon är det nyårsafton, vilket innebär att 2012 äntligen ska passera!

Mitt år har innehållit både de ena och det andra.
Det finns personer som jag vill tacka extra mycket, för att ni har hjälpt mig ur de som jag trodde var mitt liv, men som snarare höll på att dra ner mig till en värld där jag inte var mig själv.

Jag vill tacka människorna som var med och gjorde min sommar till något helt underbart! Stråket, Hsand, Luleå, hästarna, och mycket mycket mer!

Jag vill tacka Amber för tiden hos mig. Du lärde mig någonting som ingen annan skulle ha gjort! Vi hade våra duster, men du hade ändå en speciell plats hos mig, vilket du fortfarande har fastän du springer på dom evigt gröna ängarna.

Jag vill tacka min mamma & min pappa för all hjälp jag fått/får. Hur hade jag annars överlevt?

Sist vill jag tacka dig för att du fick mig att tro, men de gör jag i min egen tystnad.

Ett GOTT SLUT på 2012 & en ännu godare början på 2013

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: