Fungera

Godmorgon mina vänner!

Nu verkar appen funka som den ska igen. Startade om telefonen, sen jäklar var den i sin rätt ordning igen!

I morse tänkte jag sjukskriva mig då jag vaknade utan röst. Hur jag än harklade och kraxade så fick jag inte fram mer än ett litet pip. Men nu är den på sin plats igen så nu är det bara att tjattra på som vanligt :) hade blivit lite jobbigt att sitta här, även om jag mest bara har "kontor" idag så har jag ju en telefon som man ska svara i.

Smider lite planer inför dom kommande dagarna. Idag & i morgon har jag ingenting planerat, på onsdag ska jag och Helena baka julgodis och på torsdag ska jag försöka städa huset en allra sista gång före jul. Nog för att ja inte kommer kunna hålla de rent, men ett försök är de ju värt :)

Håller för övrigt på att skriva ett personligt brev då jag har hittat ett toppenjobb! Antar att det är svårt att få de, men ett försök är de ju värt :)

Nä, nu ska jag dricka varmt & suga på halstabletter hela dagen. Vägrar bli sjukare!!

/ Jennifer

Postat av: Jessica

Hehe, jag har också sökt ett nytt jobb idag :) Hoppas vi båda får nya då =)
Vad har du sökt? =)

2012-12-10, 14:21:59 - URL: http://zickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: