Första advent

Hej och nästan godmorgon!

Tog en rejäl sovmorgon i morse. Verkade som att det behövdes! Halv 12 slog jag upp mina två och kände att tårna höll på att förfrysa. Måste vara riktigt kallt ute idag?

Håller på att elda för fullt så mitt lilla hus får någon typ av värme.

Helgen har vart helt okej! Första helgen utan häst.
I fredags var jag hos N & H en stund på "fredagsmys". Helena bjöd på en god dryck. Skojade och pratade om julafton m.m. innan jag rullade hemöver. Somnade i princip på en gång, men sen var det bara att kliva upp igen efter någon timme. Låg vaken till efter 4 & pratade!

Igår åkte jag tillbaka till N & H. Blev bjuden på god middag bestående av råstekt potatis och fläskkotlett! :)
Sen kom ju den stunden som jag väntat på så länge! Fick äntligen träffa Linda som jag inte träffat sen i våras :) fanns inte så mycket att hitta på, men vi hade lite att prata om.

Idag är det första advent! Vid 15 -tiden ska jag åka hem till Malin. Vi ska gå på julskyltningen & sen adventsfika hemma hos henne. En tradition sen vi började gymnasiet! :) får inte brytas! Haha

Nehe. Jag kanske ska fortsätta elda lite så det blir någon värme här inne.

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: