Dan före dopparedan

Hej hej!

Nu har jag duschat & hoppat i säng. Klockan står på 06:15 och jag är redo för en arbetsdag trots att det är julafton.

I dag har jag varit och tagit kort som ska vara på skoterkörkortet.
Ikväll blev jag bjuden på middag och sen har vi tittat på uppesittarkväll (bingo lotto). H hade turen att vinna 100:-, själv satt jag med ett nummer i från 250.000:-! Fatta va irriterande det var då jag satt och väntade på nummer 4, så ropar dom upp nummer 5.... Aja, turen är inte riktigt min grej har jag märkt ;)

Nehe, dags att slå igen dom två blå så jag är utvilad inför morgondagen!

Vill iallafall önska er alla en riktigt god jul :) tankarna går också till min bästa morfar som får spendera julen på sjukhuset :( <3

/ Jennifer

- all I want for christmas is you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: