Wedding

Tjo hej! Idag är det dagen med stort D! Bästa Anna & Johan ska säga JA till varandra och lova att älska i nöd och lust! :) Ger mig fan på att jag är den som kommer böla mest ;) Har lagt mig i sängen för att vila en halvtimme innan det är dags att göra mig i ordning! Börjar bli lite smått nervös inför kvällen. Det är ju dessutom bordsplacering! Och eftersom Anna redan har skvallrat för mig om vem jag ska sitta bredvid så blev jag inte direkt avslappnad. Den här natten har varit rena plågan! Har fått mer ont än vad jag hade innan. De gjorde så jävla ont så jag grät! Var till doktorn igår, han klämde överallt och slet i huvud, armar och ben. Nacken har förmodligen fått en översträckning och det är därför armen domnar på mig. Revbenen var antingen spruckna eller brutna. "det läker om någon vecka" sa doktorn. Men han sa också att det inte börjar kännas ordentligt ont förrän efter 7-10 dagar... Nä, dags att vila lite nu kanske! / Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: