Vad är det för dag?

Usch va förvirrad man blir när man har semester. Vaknade i morse och hade inte den blekaste aning om vilken dag det var! Bröllopet i lördags var iallafall superfint! Jag kunde ju givetvis inte hålla tårarna borta, haha.. Gjorde kväll ganska tidigt då jag kände att jag inte var speciellt rolig som bara kunde sitta på en stol å glo medan alla andra dansade och blev fullare och fullare! Igår var jag till syster och hälsade på henne å barnen. Efter de rullade jag över till Jessica på en kopp kaffe. Hon ville att jag skulle åka fyrhjulingen med henne.. Visst kunde ja göra de, men sakta gick de! Dutti kompis som kan vara snäll ;) Idag tänkte jag vara lite snäll.. Ska försöka fixa en grej till Jessica! :) men vi får se hur det går. Ska ta mig hemifrån först! / Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: