Två

Godmorgon!

Kom på jobbet för ungefär tjugo minuter sen. Sitter och väntar på att kaffet ska bli klart så jag kan ta mig en slurp!

I natt hade jag besök av Mr. Sömnlös! Jag hatar när man bara ligger och vrider på sig hela tiden... Somnade kanske kl.4 i morse, så jag lär va lagom pigg hela den här dagen!
Var så trött så jag inte ens hörde väckarklockan i morse.. Tur att jag vaknade till en gång och tittade på telefonen!

Nu är det bara Torsdag & Fredag kvar av den här arbetsveckan, sen har jag också helg! :) undra just vad jag ska hitta på för något?
Äsch, sånt brukar man komma på bara 5 minuter innan.. De löser sig! :)

Annars är det väl helt okej med allt! Lite smått ledsen, men samtidigt lite glad! Har en känsla av att jag har PMS... :P aldrig att jag brukar vara en surkärring annars!
Blir nästan rädd för mig själv när jag får mina vansinnesutbrott, eller när jag på 0.0001 sekund går från superglad till värsta tjurskallen! Haha.. Tur att det inte händer speciellt ofta!

Nehe.. Kaffet kanske är färdigt nu? Man kan ju alltid hoppas :)

/ Jennifer

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: