Söndag - slut på de roliga

Blää.. Är så äckligt mätt! Åt god middag och givetvis blåbärspaj till efterrätt...

Ligger och vilar på maten innan jag ska göra ett ryck med städningen.
Efter allt stök får det bli duschen och sängen!

Har haft en lugn, men trevlig helg.
I fredags var vi hos Linnea och Gson några timmar. Drack gott och spelade spel :)
Igår var vi först bara hemma, sen åkte vi till Jesper & Kattis på tårta eftersom K fyllde år. Var ner på Hammarn en sväng och hämtade ett hundhus. Tog och skrapade de när vi kom hem igen.

Senare på kvällen kom Emil och tog med Jessicas karl ut på en tur med fyrhjulingarna, så jag och Jessica poppade popcorn, slängde ner oss i soffan och tittade på American Pie 2!

Idag gosade jag lite med min fina lille prins innan han skulle åka hem. Han ville åka och titta på kossorna ("jag måste börja öva tills jag blir störst på Näset, för då ska jag bli bonde!")
Haha.. Barn är för söta! :)
Vi åkte till Bondgården och tittade på både kossor, höns, grisar och kalvarna såklart.
Det var en stolt kille som åkte hem därifrån efter att ha vågat sig in till dom stora kossorna!

Nä, nu har jag surrat klart för idag! Dags att ta tag i städningen :)

/ Jennifer

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: