Onsdag

Dagarna går extremt fort när man är ledig! Jag förstår verkligen inte.

Hur som helst så har jag varit ute och ridit en sväng nu på eftermiddagen. Smet hem till Jessica och sadlade Lillan :) allting gick jättebra och man märker en tydlig skillnad på henne nu mot för hur hon var i början på sommaren. Duktig häst :)

Vi tog en tur bort mot Höglunda, in i skogen och tillbaka. Stötte på en bärplockare som var livsfarlig enligt Lillan. Hon fick panik och började trippa på tå! Haha. Förstår att dom är farliga ;)

Nu sitter jag och funderar på om jag ska springa och sätta upp den sista tråden på hagen innan Jessica kommer hem. Kan ju vara lite snäll iallafall :)

Nehe! Lite Loka på de här så :)

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: