Lite ovanligt

Hej å hå! Ligger i en liten säng med ett mumintäcke som jag så snällt fick låna över natten. Har nästan nyss lagt mig efter ett lite mer ovanligt äventyr på en tisdag. Kom in hit vid 1 idag. Tanken var att jag skulle hälsa på E, men det blev lite tokigt i planeringen. Hamnade iallafall uppe på Lillänge en sväng med Jonna & Johanna för att kika på lite grejer. Efter de åkte vi till Börö för att Jonna skulle hålla på med unghästarna. Det slutade med att jag och Johanna satt på en bänk och ugglade medan J & M tog en ridtur. Efter stallbesöket fick jag den stora äran att vara chaufför till J'na för att dom ville "ta ett glas vin". Haha, ja visst fick dom de :) satt hemma hos Johanna ett bra tag innan vi fick för oss att åka hemöver. Nu äntligen ligger jag i sängen.. Jag som tänkte åka hem ikväll! Men vafan, ja har ju ingen som väntar där hemma så va ska ja ha bråttom i!? Nehe, dags att sova nu. Antar att det kommer komma in en liten tös här i morgonbitti och väcka mig! / Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: