Hemmaplan

Tjoho! Nu är jag hemma igen.. Känns skönt på ett sätt att få ligga i sin egna säng, men å andra sidan så känns det tråkigt att vara hemma igen! Kallt, tomt och väldigt tyst! Har haft det bra med kära vänner. Igår var det riktigt roligt med allt tok som hände på dom få timmarna som var! Idag har jag umgåtts med E nästan hela dagen. Vi tog en fika innan vi åkte ner på stan och kikade lite. Efter allt så åkte vi hem och drog ihop en middag! Supergott :) När det var dags att dra sig hemöver så ringde Jessica, min käraste vän! Jag tjatade henne till att ta en ridtur så jag hade någonting att pyssla med en stund. Trots min halvt invalida kropp så släpade jag mig väg på en promenad medan hon red! Man blev lite avis faktiskt :) hoppas verkligen att jag är återställd snart. Men eftersom nacken blivit sämre så antar jag att det kommer dröja :( Men nu ska jag ta och krypa ner under mitt gosiga täcke i min ensamhet & drömma om de bästa som finns! Va de nu kan vara :) / Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: