Flippat ur

Ligger och gnuggar mig i ögonen!
Borde egentligen sova, men eftersom jag är så otroligt dum och dricker kaffe precis innan läggdags så får jag skylla mig själv!

Vet inte vad det är med mig den här veckan.. Har varit på dåligt humör vissa stunder!
Måste fördriva tiden med någonting för att slippa känna mig sur och otrevlig..

Hade turen att bli bjuden på middag idag! Efter de åkte vi iväg och byggde på hundgården. Eller ja, jag tittade på och dom andra byggde ;) är nog lika bra att jag håller tassarna borta. Risken finns väl att det blir fel annars! ;)

I morgon blir det först jobb till 17:15, sen får vi se vart livet tar mig.. Beror väl på vilket humör man är på!

Nä, dags att blunda nu!

/ Jennifer

- <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: