Why

Igår hade jag världens längsta text inne i huvudet som jag tänkte att jag skulle skriva upp här på bloggen idag. Men vad tror ni, jag har ju glömt bort hälften av de jag tänkte. Man ska nog helst skriva ner allting direkt.

Nåja, jag tänkte iallafall dra några rader om mig, trots att jag sagt att jag inte ska vara så himla öppen. Men jag tänkte att de kanske kan vara "bra" för er som inte känner mig att ni får en liten bild av hur jag är? Har jag fel?
Ena dagen skriver jag om hur bra allting är, nästa dag skriver jag om hur värdelöst allt är och att jag vill lämna allt jag har! Det är väl kanske inte riktigt så illa, men jag är faktiskt väldigt trött på allt vissa gånger!

Jag ska leta fram datorn och skriva på den, så håll utkik om det är så att ni vill veta något.

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: