Vilken cirkus

Hej hå!

Jag är vaken, men inte mer än så.
Har sovit till och från hela dagen.

I förrgår blev det en jäkla rush här hemma. Jag förmodar att ungefär 95% av mina läsare redan vet om vad som har hänt. En liten by där snacket går fortare än tåget!

Förkyld som ett svin fortfarande. Just nu känns det som om de aldrig kommer bli bra! Mår som en påse hundskit.
Det är 4e dagen jag ligger med 38-39 i feber och en idiotisk hosta som jävlas med mig på nätterna.
Matlusten har gått sin väg, de enda man lyckats få i sig är en smörgås och en risifrutti!
Men ni kan ju gissa vart de tar vägen efter en liten stund?!
Kroppen tar inte emot nånting just nu :/

Hepp, de va en liten klagosväng från mig och mina baciller!
Hoppas ni har det trevligt ni andra, jag är grymt avundsjuk på er som kan vara ute i detta underbara väder!
Har kommit ut på bron som längst.. Sen är man slut som artist!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: