Sista dagen

Hej och hallå!

Jag har 30 minuter kvar på denna arbetsdag, sen kan jag gå hem och bara vara. Har jobbat sista dagen med en toppen kollega idag, känns tråkigt att det inte blir nå mer jobb med henne.

Annars så rullar det på som vanligt! Jag är fortfarande riktigt less och irriterad på vissa människors beteende, jag vet, jag ska inte gå och reta upp mig på de. Men när det upprepas vareviga dag så kan man inte låta bli att vara arg!
Ni skulle nog förstå varför, om jag skrev ut det.

Igår hyrde vi nya Svensson Svensson - i nöd & lust. Den va inte riktigt så bra som dom andra. Lite tråkigt!

/ Jennifer

Jag försöker faktiskt lägga upp bilder här, men det verkar inte funka genom telefonen. Bara vissa bilder :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: