Så tråkigt

Absolut, tråkigt att det ska sticka så jävligt i folks ögon så fort man har skaffat någonting nytt!
På dom få timmarna som jag har hunnit vara hemma så har folk verkligen GLOTT med världens "bitchblick"

Jag är iallafall nöjd med min nya kärra, tråkigt att det är folk som älskar att förstöra bara. Det första jag får göra nu är att lämna in den för en buckla och lång repa på dörren.. Det är alltså nån jävla pajas som förmodligen har cyklat med sitt barn eller liknande och dragit trampan rakt över dörren!!! Så jävla tråkigt att såna människor inte kan ringa ägaren till bilen och berätta vad som har hänt..
Men, sånt som händer när man står parkerad på gatan!

Nu ska jag ut och åka med älsklingen som så gärna vill köööra ;) åka och visa den för svärisarna iallafall.

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: