iPhone-satan-som-väckte-mig

Hej!
Jag har en app som heter "free alarm" eller något i den stilen! Hur jag än har tryckt och haft mig på dom där inställningarna, så nog fan ringer den var femte minut.. Det slutade med att jag fick radera appen från telen.

Jag har aldrig klagat på min iPhone förut, har faktiskt tyckt att den varit riktigt bra. Men ibland får jag faktiskt ett psykbryt!

Jag har sovit som en kratta i natt, som att det inte var nog med att klockan ringde halv 8?! Skitgrejer.
Känner på mig att den här dagen kommer gå käpp rätt åt Helsinki!
Jag kommer vara en riktig bitterfi... Eller så vänder allt och jag blir gladast i hela universum! ;) vi får se.

Nu ska jag iallafall kliva upp med min skrikande kissemiss och koka kaffe! :)

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: