Hurt

Otroligt att förkylningen fan aldrig ska bli bättre!
Jag vill vara frisk, helst nyss.

Sitter och dricker lite kaffe i hopp om att huvudvärken ska lätta lite. Ska snart snöra på mig skorna och gå ut en stund. Vill lätta lite på tankarna som snurrar runt runt!
Jag vet inte vad jag vill med någonting längre. Det är alltid någonting varje dag som förstör mitt glada humör!
Finns det någon vänlig själ som kan ge mig ett tips på hur man egentligen ska göra för att bli av med all oro och alla dessa jäkla funderingar. Tacksamhet till den som ger mig ett råd!

Ååh men nej, varför ska de börja snöa då? Hur stor lust fick jag med en promenad nu egentligen? Ingen alls..

Nej nu får det minsann bli ordning och reda i mitt liv!!
Jag har ju något underbart som väntar om lite mer än två veckor! :) så som jag har väntat.

/ Jennifer

- jag gör det som är bäst för alla.

Prinsen min som jag saknar så mycket! Moster älskar dig <3

Postat av: Mary

Jag tror att det absolut viktigaste för dig är att göra det Du vill göra. Vill du läsa en kurs i historia, gör det. Vill du jobba med barn, gör det! Utbilda dig till förskolelärare, personlig assistent eller vad det än kan vara du brinner för.



Du är ung, du har hela livet framför dig! Du kan göra precis vad vi vill! Forma ditt liv som Du vill ha det.



Ingen kan leva ditt liv åt dig det kan bara du. Du väljer själv vart du vill hamna. Sätt upp ett mål, hur du kan komma dit, se till att du kommer dit och sen har du det där. Dela upp allting i mindre bitar så blir det mer överskådligt.



Det är inte lätt att veta vad man vill göra av sitt liv, jag vet. Jag vet fortfarande inte riktigt vart jag vill. Men en bit har jag kommit, endast pågrund av att jag lyssnat på Mig själv och vad JAG vill göra.



Låt ingen annan än DU bestämma vad du ska göra. Möjligheterna är oändliga, det är endast du som sätter gränserna. :)

2012-04-18, 00:04:27 - URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: