Ge mig de jag vill ha

Om någon kunde ge mig ungefär 25-30 miljoner så skulle jag packa mina väskor fortare än kvickt! Jag skulle ta med mig mina pengar söderut och köpa mig en fin villa vid vattnet. Där skulle jag glida runt och bara leva livet!

Jag är så trött på de här livet, jag ser absolut ingen framtid här uppe i urskogen. Men som sagt, man kan ju inte få allt man vill ha.
Nog att mina funderingar alltid har varit att flytta neråt, vem vet, en vacker dag kanske jag sitter där. Kanske inte i en villa för 30 mille, men för 3-4 kanske! Jag har hört att man ska följa sina drömmar.

Det finns ingenting att sträva efter här, okej att jag har min familj och en del av mina vänner här, men jag har mycket mer att få på annat håll. Något jag alltid velat bli är barnflicka / personlig assistent till småbarn. Ungar är underbara och jag älskar att hjälpa andra!
Usch, nu blev det mycket surr kände jag.. Det blir lätt såhär när man drömmer sig bort!

Nu ska jag slå mig ner i soffan och fortsätta drömma!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: