Fire

Nu ligger jag i sängen efter en något ansträngande dag för en sjuk kropp.
I morse efter frukosten gick vi ut och lastade på ett kylskåp och lite mer skrot som vi körde ner till återvinningen. När vi kom hem så han vi inte mer än in och vända förrän vi skulle åka ner på brödbiten och fika med L,A och G.
När vi kom hem så började vi fixa med veden, kastade upp den på pallar bak på "solsidan".
Efter allt stök med de så var det dags för middag som vi var bortbjudna på.

Efter en stund så drog vi oss hem igen för att fortsätta med lite småplock. Sågade upp massa plankor i småbitar, även jag fick prova på motorsågen! ;) vem vet hur de kunde ha slutat? Farligt!!
Krattade undan lite skräp och eldade upp allt som man inte vill se röken av.. Har med andra ord varit ganska aktiv idag trots att man mår som man gör! Det kändes att man levde..

Nu ska jag slå igen mina två grå och hoppas på att morgondagen blir en bra dag.

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: