Ett stort skämt

Hallå alla!

Ligger i soffan och kikar på titanic. Längesen man såg den faktiskt!

Dagen har varit rätt okej. Har varit hos L, A och G mest hela dagen. Ätit god middag och pratat en massa.
När jag kom hem så försökte jag mig på att kratta lite och leka pyroman, men man orkar faan ingenting när man är sjuk!
Blir hemma från jobbet i morgon också.. Känner att den "sedvanliga" bihåleinflammationen smyger sig på. De gör så jäkla ont, överallt i hela ansiktet.
Att man aldrig ska få bli frisk!

Får se vad jag orkar göra i morgon! De beror alldeles på hur jag känner mig.

Nehe, ja kanske ska ta och kolla med båda ögonen på TVn nu då!

/ Jennifer

- ibland känns allt så fruktansvärt meningslöst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: