En dålig dag

Hej allihopa!

Har haft en riktigt kass dag! Jag har varit förbannad och ledsen.
Tog mig en promenad för att lätta på ilskan, men de hjälpte bara för stunden.

Ibland önskar jag att jag bara kunde åka iväg och glömma alla bekymmer, men tyvärr så brukar den där jäkla känslan slinka ner i bagaget ändå.
Jag är glad att jag har mina vänner som bryr sig så mycket som dom gör. Ni är värd guld!
Ni är ett fåtal, men dom få är dom bästa man kan ha. Sådeså!

Nu tänkte jag faktiskt knyta på mig skorna igen och åka till Jessica. Hon har ju tagit hem en ny häst så nu måste jag ju dit och inspektera ;)

Hörs!
/ Jennifer

Postat av: Jessica

Det var kul att du kom en sväng :) Vi bor ju trots allt rätt nära ändå faktiskt =)

2012-04-19, 07:10:59 - URL: http://zickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: