Aprilskämt

Okej, jag blev faktiskt lurad en endaste gång i går! Av min pappa, som vanligt..
Jag kom på mig själv under själva "skämtet" att "Vafan tänker du med Jennifer?"
Haha..
Han fick iallafall upp oss ur sängen.

Glömde ju berätta om mitt skrattanfall som jag fick i fredags när vi va nere på Hammarn. Stod parkerad och väntade på bättre tider när det kommer en bil och svänger in bredvid mig.
"vem är de där?" fråga ja Stefan
"ingen aning" sa han.
Ja hissade i allafall ner rutan för att se om han ville något. Men samtidigt som han hissade ner sin egen ruta och kollade på mig så körde han illa kvickt därifrån och ställde sig på andra sidan "gatan".
Hahaha.. En helt främmande människa! Han måste nog ha trott att jag var någon helt annan :)

Nu ska jag iallafall återgå till vardagen och mitt arbete.

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: