Yeeey

Hej på er!

Sitter för tillfället uppe på Stefans jobb och väntar på att han ska sluta. Har varit till H-dal idag och gjort min ansiktsbehandling. Varje gång så glömmer jag bort hur jäää-vla ont det gör när hon börjar på att trycka i ansiktet! Men nu är jag som en ny människa igen :) Kom billigt undan då jag hade ett presentkortet, de gör vi tummen upp för!
Hur som helst.. Kläderna har kommit som jag beställde förra veckan. Äntligen något nytt! Det flyter på riktigt bra nu känns det som :)

I morgon måste jag nog börja handla inför tårtkalaset på lördag! Eftersom jag har en karl som vägrar göra tårtan till mig så får jag lov att göra det själv. Jag gjorde ju hans tårta när han fyllde år, så varför kan inte han göra min? ;)

Nejnej.. Nu ska jag kila ut och kika lite sen blir det hemgång!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: