Vilken dag.

Åååh.. Äntligen så börjar dagen att avta! Hela den här eftermiddagen har jag svävat i total kaos.. Har suttit i telefonköer till Telia, Babs Paylink, Apoteket, och systembolaget! Ordet kommunikationsfel har gjort mig tokig idag!
Men nu har det börjat ordna upp sig, så nu kan jag slappna av igen! Tänka sig att när det väl händer något så kommer allt på en och samma gång! Det var inte så lätt att sitta i telefonen med supporter samtidigt som man ska driva affären helt ensam! Men det gick :)

Ikväll sticker vi nog hem och hämtar lite grejer. Hoppas att mitt paket har kommit med posten, så som jag väntat! Och så kanske våran nya dator har kommit :) Kan ju vara skoj de också.. Känns skönt att få veta att inte jag var oteknisk utav de va verkligen så att den hade gått sönder, på riktigt! ;) Grafikkortet hade gjort sitt = Ingen bild!
Men då får vi ju en sprojlans ny ;)

Hepp hepp!
Traskar vidare i arbetet.
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: