Monday morning!

Fast inte riktigt.. Från en början så trodde jag att det fortfarande var förmiddag, men en snabb blick på klockan fick mig snabbt att ändra tanken! Det är ju måndag eftermiddag och endast ett fåtal timmar kvar tills jag får hoppa in i bilen och åka hem..

Helgen har varit bra.. Gubben min kom hit i fredags så vi sov hos mamma och pappa tills på lördag, då åkte han hem och jag åkte till jobbet! Efter mina timmar på arbetet så åkte jag för att träffa min lilla goding, Linnéa, åsså Jonna och Patrik såklart :) Surrade lite med dom innan jag var tvungen att åka hem.. Kommer hem till en gård som ser ut som om helvetet har brakat loss! (sönderkörd gräsmatta, en stor grushög över hela gården, och allmänt grisigt!)
Terrassen stod iallafall på plats! :D wihoo.. Den blev klar medans jag var borta! Tur att man har en arbetsvillig sambo och svärfar :) dom har även hunnit med att dränera. Nu slipper vi ha en gräsmatta som liknar ett hav!

Igår pysslade jag på lite inomhus. Städade och fixade i ordning lite myspys. Mot kvällen så hoppade jag ner i badet och njöt av lugnet en stund, sen blev det film och mys med hjärtat innan vi avslutade helgens alla äventyr.

I veckan blir det jobb.. Försöker planera in vad jag ska hitta på när jag är ledig på ondag! Hade ju tänkt att jag skulle få åka på ansiktsbehandlingen :( Men istället blir det om två veckor. Först till syster för lite hårvård och sen till skönhetssalongen för lite behandling :) Underbart!

Men nu ska jag inte till någon salong, utan nu ska jag avsluta lunchen och traska tillbaka till arbetet!
Ha en bra dag

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: