Utklassad

Hejhopp!

Jahapp.. Det var jobb idag igen, som alltid! I morgon är jag iallafall ledig, vilket känns jäkligt bra!
Vet inte om det är vädret som gör att ja känner mig så jäkla trött. Hjärnan är pigg men ögonen känns som bly! sjukt hur trött man kan vara när man sover i vettiga tider på nätterna!

Blev alldeles precis utklassad av en 4 -åring i engelska. Nog att hon bara pratar engelska! Men jag kände mig jäkligt usel när jag stog där och försökte prata med henne. haha.. Dags att gå en engelskakurs kanske? ;)

Ikväll sticker vi nog hem en sväng och lämnar 1 av 3 bilar som vi har lyckats få hit upp. Är inte så lätt att köra tre bilar på 2 pers.

Hepphepp.. har inte så mycket mer att berätta faktiskt!
Ska ta mig en kaffeslurk och vänta på att lunchen tar slut!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: