Karlssons klister på ögonlocken!

Hej och god eftermiddag på er!

Sätter mig ner för första gången idag och pustar ut! Har varit lite stressigt på eftermiddagen, men det har gått hyfsat bra ändå! Om man tänker på att inte stressa upp sig själv mer än vad som är nödvändigt så brukar det flyta på.
Tänkte ta mig en kopp kaffe nu och försöka vakna till liv. Det finns ingenting som är värre än att sätta sig ner när man har hållt i gång, man blir totalt off!

I morse trodde jag att den här dagen skulle bli en riktig mardröm då allting gick snett! Skulle jag rabbla upp allting här så skulle ni få sitta tills i morgon, så vi skippar de!

Joo, igår var jag ju till syster och frissade :) Blev riktigt nöjd med de nya! Färgen blev något annorlunda mot vad jag hade. Älsklingens kommentar blev: "Nu kommer folk på byn tro att ja skaffat nån ny!" Ska jag ta de som en komplimang eller? ;)
Har haft jättemånga idag som sagt att det blev superfint! Så man kanske ska ta åt sig :)

Njahaa... Idag sticker vi hem igen efter en natt hos mamma  & pappa! Hoppas att mitt brev har kommit nu också, så som jag väntat :)

Nepp, nu ska jag dricka kaffe!
tjing!

/ Jennifer
Postat av: Jessica

Bild tack :D jag vill också se :D

2011-09-23, 08:12:34 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: