Helgen är förbi

.. men lika glad är jag för de! Lite trött i morse när klockan ringde bara.
Blir jobb hela vecka förutom Ons. Sticker till systeryster på salongen på onsdag och gör mig fin i håret :) Börjar bli lite irriterad på utväxten nu! Tycker det är så äckligt när håret ser fett ut. Rättare sagt så är utväxt de fulaste jag vet!

Helgen har varit lugn. Huvudvärken har hängt med tätt inpå hela tiden. Byggde klart altanen i lördags fm, klippte gräset och donade på med massa småsaker igår. Hela veckan är nog fullspikad ska jag tro!

Börjar få in rätta ordningen på livet nu också. Det känns så skönt när allting flyter på! Nu känns det som att jag har blivit av med den där stenen som har hängt på mina axlar i 9 månaders tid. Hoppas bara att allting får vara som det är nu, så jag verkligen får känna att jag mår som jag förtjänar. Ingen ska få förstöra de jag har!

Jaha, man kanske ska göra sig någon lunch nu då!
Vi hörs :)

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: