Happy home!

Äntligen! Nu börjar den efterlängtade helgen att närma sig.. Är så otroligt lättad över att jag får vara ledig och bara ta det lugnt.
Igår blev jag hemma från jobbet då jag inte mådde så bra. Visserligen så var det natten som var sämst, men jag övervägde att stanna hemma ändå.

Gubbe lilla är på bättringsvägen efter sitt "lilla" ryggskott, eller vad det nu ska kallas. Snart är min tid som slavarbetare över! Hallelujah. haha!
På tal om morötter.. Försöker få tag i ägaren till lilla kissemissen som har flyttat in på våran bro. Igår eftermiddag kom kissen och passerade gården, jag ville såklart försöka gosa med den lite, plockade upp katten i knät, sen sov den där i ungefär 30 min. När jag sen tänkte låta den springa iväg så vägrade den lämna mig. Vart jag än gick så följde den efter, sprang jag så sprang katten. När jag skulle gå in så fick den stanna ute, men så snällt och lydigt så la han sig på bron och väntade tills jag skulle komma ut. Efter några timmar så gick han iallafall iväg, jag kände en lättnad över att den kanske skulle gå hem till sin matte och husse!
Igår kväll när jag stod i duschen så kommer S in och säger att han höll på att göra i brallan, så jag frågade vad det var, han hade öppnat dörren för det lät som att det var en bil på gården. När han öppnade dörren så ligger katten där på bron igen.

Lille plutten! Han är så fruktansvärt gó och fin.. Men jag vill inte ha kissen hemma hos mig när det inte är min!
Hoppas att han tar sig hem.. Får se om han är hemma och väntar på mig när jag kommer hem!

Nej ni.. Nu ska jag plocka ihop mitt och ta mig vidare!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: