Galenskaper och rökutveckling!

Hej och godmorgon på er!

Hoppas att ni har sovit gott i natt. Jag har sovit som en stock enda tills gubben väckte mig i morse och skulle på jobbet. Stackars plutt har så ont i ryggen så han knappt tog sig ur sängen! Men ojoj va ja skrattade när han gjorde sina trix för att få på sig kläderna. Fick massera honom en stund så det skulle kännas lite bättre, men jag tror hellre på att man måste gå till en riktig ryggdoktor och få hjälp. Inte till sambon som är egenlärd :)

Jag håller iallafall på att elda för att få något varmvatten till duschen.. Går inte så himla bra! Hela pannrummet blev rökfyllt, jag min dumma ärta försökte göra något åt de, men insåg ganska snabbt att jag var tvungen att gå ut därifrån för att själv inte bli rökt! Får väl kila ner igen om en liten stund och kolla om det ens brinner.. Jag tvivlar på de! Måste ha varmvatten. Måste duscha!!

Jahapp.. Jag är ju ledig idag! Ska försöka lura med mig svärmor till brädgår'n och köpa lister till sovrummet. Och om inte de går så vet jag inte vad jag ska hitta på. Kanske försöka nå Malin och höra om hon och pärlan är hemma :)

Men nu ska jag kila ner och blicka över elden! Vi hörs

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: